tisdag 20 januari 2009

Två bröllops kort




Hej




I lördags var jag och min dotter inne i Kalmar och scrappade. Vi brukar gå till den mysiga och trevliga butiken Scrappa Mé Mej. Nu har Gunilla dessutom öppnat i en helt ny lokal som verkligen var ljus och fin. Olika ny heter och bättre utbud på mycket :o)
Så har ni vägarna för där ska ni absolut gå in det. Se vidare på hennes hemsida.
Är extra glad i dag för jag har sålt 7 scapbooking kort och fler är beställda. Verklien kul när folk få upp ögonen för det man gör.
Här kommer två bilder på bröllops kort som jag gjort. Som ni ser står det ett datum sen 2005 men det är helt fel. Kameran har bytt datum och då blir det fel.
Ha det gott alla där ute och välkomna tillbaka hit.
Kram




1 kommentar:

Anneli sa...

Hej Louise
Så kul att jag hittade till din blogg så mycket fint det finns här, vad duktigt du är.
Kanon snygga kort..
Här komerm jag på besök feler ggr.

Tack för kommentaren i min blogg så Glad jag blev..

Du tog väl med dig Awardsen "Kreativ Blogger" när du var på besök, för den måste du ta med dig för den ska du bara ha. Jag tycker du är kreativ och jätte duktigt.

Önskar dig en skön helg
Kram Anneli