torsdag 12 februari 2009

Dessta två fina Awards har jag fått av Annelie

I går kväll fick jag ett meddelande från Annelie och jag blev så stolt.
Har fått äran att mot ta dessa två fina Awards från henne.
Gör mig så glad att hon ville ge mig dessa.
Tack Annelie du är så snäll :o)
Jag sen sen skicka vidare denna till några andra.
Självklart vill jag ge den till Annelie men det blir bara att man skickar den fram och tillbaka.
Men Annelie du vet att du är värd mer en en sån här!
1: Annelie så klart du får den tillbaka för du är en stor insperations källa för mig.
Tack för alla era fina sidor ni har.










2 kommentarer:

Madeleine sa...

Ha en jättebra alla hjärtans dag du oxå!

Kram Madde

Caroline sa...

Tack så hjärtligt för nomineringarna! Har legat utslagen med influensa så jag har inte haft tillfälle att såga tack tidigare, Tusen tack!