lördag 28 mars 2009

Ett nytt påsk kort

I dag har jag och min dotter varit inne hos Gunilla som har butiken / Webbshopen
Det är så roligt inne hos Gunilla. Hon är en jätte trevlig person som verkligen vill hjälpa till så mycket hon bara kan för att man ska få lära sig så mycket som möjligt.
Hon kommer också med mycket bra tips och råd.
I dag gjorde jag ett påsk kort av hennes underbara papper.
Jag blev verkligen nöjd med detta kort.
Vill du också ha hennes underbara papper gå då in i hennes butik i Kalmar eller på hennes Webbshop på inernet. Länken dit hittar ni här i inlägget.
Önskar er alla en riktigt trevlig helg.
Kram från mig till er
Louise

.

3 kommentarer:

Madeleine sa...

Så fint det blev med blommorna till, ska oxå pyssla fram några påskkort snart...
Ha en jättebra helg du med!

Kram Madde

Caroline sa...

Snyggt kort du har gjort!
Kram Caroline

Anneli sa...

Du har en award att hämta hos mig!
Ha en underbar söndag.
Kramar
Anneli

Ps: Så snyggt påskkort säger som Madde det blev så fint med blommorna