söndag 22 mars 2009

Utmanad av Caroline

Jag har blivit utmanad av Caroline. http://caroline-scrap.blogspot.com/En annorlunda och inte så scraprelaterad utmaning men den fick mig att tänka till lite vilket var roligt.

Regler: Det här är svårare än du tror! Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!

1. Vad heter du?: Louise

2. Ett ord på fyra bokstäver: Love

3. Flicknamn: Linea

4. Pojknamn: Ludvig

5. Yrke: Livakt

6. Färg: Lavendel

7. Klädesplagg: Leggings

8. Mat: Lasange

9. Sak i badrummet: Lortion

10. Plats/stad: Los Angeles

11. En orsak att vara sen: Ledsen

12. Något man skriker: Länge Leve

13. Film: Liar liar

14. Något man dricker: Lemonad

15. Band: Laakso ( ingen aning vem dom är men dom finns :o)

16. Djur: Liger

17. Gatunamn: Lagmans gatan

18. Bil: Lexus

19. Sång: Love Love Love (Agnes)

Tack för en jätte roligt och spännande utmaningen Caroline.

Jag skickar den vidare till:

Petra ( skogstokiga) http://skogstokiga.blogspot.com/

Även till er alla som kommer in här och besöker min blogg.
Önskar er alla lyclka till.
Kram

2 kommentarer:

Caroline sa...

Vad kul att du svarade på min utmaning.. Och jag kan meddela att Laakso är ett mycket bra band.. Ett av mina favoritband faktist, deras sångare Markus Krunegård är jättebra.. Vilket roligt sammanträffande. Ha det bra! Kram Caroline

Petra Maria sa...

Hej Louise! Nu har jag antagit utmaning. Trodde först att det jag inte skulle få ihop det. Men det gick :O).