måndag 27 april 2009

Dessa två bidrag kom på andra & tredje plats

ANDRA & TREDJE PRIS:
*
*
*
*
*
ANDRA PRIS fick jag för detta:
Med detta kort kom jag tvåa och jag blev så glad för jag var jätte nöjd med detta.
I denna tävling skulle vi göra ett student kort som inte fick vara i blått och gult.
Så då blev det i rosa i stället.
Student kortet är tänkt jag att man kan ge till en person som går ut barn och fritid.
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
TREDJE PRIS fick jag för detta
I denna tävling skulle man göra ett morsdags kort.
Tänkte inte ens lämna in det för jag trodde aldrig jag hade en chans att vinna.
Men tjejerna jag åkte med sa till mig på scrappen träffen att jag skulle lämna in det.
Så sagt och gjort då blev det så.
Å tänka er jag vann tredje pris.
Blev chockad, jätte glad och stolt att lilla jag lyckats kamma hem tredje priset.
Älskar denna text stämpeln
" Om jag fick välja mamma skulle jag välja dig"




4 kommentarer:

Gunnies Pysselhörna sa...

Än en gång "Grattis" du var verkligen värd att vinna med så fina alster.
Kram Gunnie

Anneli sa...

Tack för din kommentar inne hos mig :)
Ett stort GRATTIS en gång säger som Gunnie du var verkligen värd att vinna med dessa super fina alster.
Kram ANneli

BellaMio sa...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!

Båda två är helt ljuvliga så det är inte så konstigt att du fick pris för dem :)

Kramen kramen

Yvonne sa...

GRATTIS till dina priser med fin-fina grejer =)
Tackar också för besök och kommentar i min blogg
Kram//Y