måndag 20 april 2009

Nu har jag gjort mina först skor

Nu är dom gjord men det tog lite tid.
Men det var väldigt kul att göra dom fast det är ett himla pill jobb.
Pappret som jag använd ett ett vanligt cardstock som är embossat.
Runt skornas kanter har jag chalkat så dom ser levande ut.
Har även lagt glitter på blommorna och rosen för att få till det där lilla extra fina.
Som gröna små kvistar har jag virat på en viknål då får man dom så snygga.
En av sakerna jag lärd mig i helgen.
Kommer definitivt att göra fler.
Tänk vad roligt att få ge bort ett par sånna här när någon fött barn.
Gissar att det kommer vara mycket uppskattat att få.
Här är ett kort taget i från ena sidan. Ni ser då att jag använt en brads som knäppning. Bradsen färg är grönt och så är det glitter på den.
Var redan sån när jag köpte den.


Ha det gått alla ni som tittar in här.
Många Kramar Louise.
Sist men inte minst vill jag även pucha för detta:
Här kan du nu vinna 100:- på Scrappa Mé Mig.
Här hittar du alla tävlings bidragen.
100 kr till någon av er som röstar!Vänligen maila in din röst till scrappamemej@telia.com
(1 röst per person) före fredag den 24:e april.
För på lördag har vi rösträkning och dragning i ateljén...
För att se alla bidragen klickar du på under rubriken "Utmaningar" under "Etiketter" till höger.


3 kommentarer:

Madeleine sa...

Helt underbara!

Kram Madde

Anneli sa...

Wow wow wow så underbara, super söta...Du får berätta till helgen hur du gör dem // Kram Anneli

BellaMio sa...

Hej hopp!!

Ville bara titta in och tacka för att du kom till träffen! Så kul att lära känna nya pysslare :)Du är en go tjej!!

Du har en lite award att hämta inne hos mig!

P.S. Skorna är urläckra!!