måndag 6 april 2009

Så var det dags med ett nytt inlägg

Två nya konfirmations kort. Pappret kommer från Maja Design hon har helt underbara papper.
Stämpeln med kyrkan kommer i från Magnolia och är väldigt användbar .
PÅ det ena av dessa kort har jag låtit kyrkan vara vit och på det andra har den fått lite färg.
Alla har vi olika smaker och då är det kul att kunna välja.
Som ni märker så uppdatera jag inte lika mycket nu här på min blogg, men så är det vår och det finns hur mycket som helst att göra både ute och inne.
Jag lovar er att försöka uppdatera så ofta jag kan men nu lär det bli mindre med scrappande.
Jag önskar er alla en riktigt trevlig vår med sol och värme.
Kram till er alla.
Louise



2 kommentarer:

Tesa sa...

Tusen tack för ditt avtryck hos mig *glad* Kram tesapysslar.blogg.se

Madeleine sa...

Jättefina, ännu finare i verkligheten : )

Kram Madde