tisdag 19 maj 2009

Lite nyheter

Min svägerska fyller år i morgon och vad passar då bättre än med ett golf kort till henne.
Jag hade att välja på grönsaker och golf. Men golfen kändes lite roligare att skapa med.
Hennes present blev våra hem gjorda kroppkakor i söndags och hon var över lycklig.
Även manen och yngsta sonen var med och tyckte nog att mamma skulle fylla år oftare.



Det kort är gjort till en av fröknarna i sonens klass. Kortet är i måtten 10*15.
Tycker att det var ett roligt mått att skapa i.
Hoppas dom blir glada för dessa kort.





Detta lilla kort gjorde jag till andra fröken i min sons klass som hon ska få från barnen och oss föräldrar. Texten är En tid att minnas. Tycker den stämmer så himla bra.
Dom har haft ett läsår ihop och nu är det lov så dom har verkligen en tid att minnas.
Det kort är liten större mått på än det som är över.
Ja, det var allt för denna gång.
Nu kommer snart mina små hulliganer hem och då är det slut på friden.
Ha det gott mina vänner och var rädda om er.
Kram Louise



2 kommentarer:

Madeleine sa...

Så himla fina kort till fröknarna, de kommer de att älska!
Gillar golfkortet me, ur har du fått till golfbollarna till höger?
Klart de blir glada när de får hemmagjorda öländska kroppkakor, det skulle jag oxå bli...*blink blink* : )

Kramar Madde

Louise sa...

Golfbollarna har jag klippt ut från ett papper fullt med golfbollar som jag köpt på Panduro.
Finns även med fotbollar.
Pappret är dubbelsidigt och då på ena sidan fullt med golfbollar i olika storlekar och sen på andra sidan är det grönt gräs.

Så jag klippte ut dom allara minsta och klistrade dit med 3:d kuddar.

Ha det gott Madde.
Kram Louise