tisdag 28 juli 2009

Då har jag skapat ännu några kort.

Två nya kort har blivit gjorda. Ja ibland går det rätt fort bara man får en idé så kommer det ofta fler ur den.
Håll till godo av vad jag skapat denna gång.
Tyckte att det andra kortet som är likande detta blev så bra att jag var tvungen att göra ett till.
Satte blommorna på ett annat sätt och mer dekorationer och en annan stämpel.
Älskar dessa papper och färger.
Detta kort gjorde jag till min dotters kompis som fyllde år.
Hon blev så glad när hon fick det.
Papperna är från Maja Design och stämpeln från Sarha Key.
Bara älskar hennes stämplar.
Ha en fortsatt bra dag.
Från ett varm och soligt Öland
Louise

7 kommentarer:

Eva J sa...

Hello vännen!
Så söta korten är, jättefina färger. Har du sett de nya Sarah Kay stämplarna? De är också helt underbara. Ha det bra så hörs vi
Kramar Eva

Anonym sa...

Det övre kortet var såååå snyggt!! Så klart var det andra också fint!

Yvonne sa...

Vilka underbara kort. Härliga färger.
Kramar//Y

Kamilla sa...

Men oooh så underbara kort du har gjort, så underbart, underbart fiiina :D
Kram kram

BellaMio sa...

Vackert som vanligt när du skapar något!! Gillar hur lagt punchinellan under den utstansade cirkeln, snyggt!!

Kram Kram

Anneli sa...

Wow här händer det grejor så många fina kort du har gjort.
Så fint du har fått ihop färgerna och mönsterpapperna .

Krammmmmmmmm Anneli

Madeleine sa...

Tack för det underbara kortet, det var ju så fint! Gillade verkligen hur du hade satt ihop det.

Ha en underbar helg!

Kram Madde