torsdag 16 juli 2009

I dag har jag haft en underbar dag.

I dag har jag och barnen haft en mycket trevlig dag.
Vi har haft besök av min vän Gunilla och hennes underbara barn.
Titta på bilden vilka fina saker hon hade med sig till mig gissa om jag blev glad.
Blev verkligen glad och lycklig för att hon gav detta till mig.
Tack snälla Gunilla!
Ni som vill ha samma fina saker som jag fått ska hålla koll på hennes butik Scrappa mè mej.
Hon har mycket fler fina saker och mer är på G.
Så håll verklien koll det kan löna sig.

Ha nu en fortsatt bra dag och en trevlig sommar allihop.
Många Kramar Louise

2 kommentarer:

Anneli sa...

Vilka underbara saker du fick av Gunilla gillade bradsen kanon snygga. Plastmallen har jag hemma , den är kanon bra den kommer du ha mycket användning av.

Kram Anneli

Hanna sa...

Vilka fina saker du fått!
Förstår verkligen att du blev glad.:o)
Ha det bra!
Kramar från Hanna