lördag 25 juli 2009

Nu äntligen har jag lite nytt att visa håll till godo.

Nu har jag fått fram lite nya kort.
Men nu när det är sommar är det så mycket annat att göra så man hinner inte med att scrappa.
Satt en stund i går kväll och det var himla roligt att scrappa lite då för det var så länge sedan.
Men här nedan kommer i alla fall mina nya alster hoppas ni gillar dom.


På bilderna över här ser ni ett 50 års kort.

Har gjort kortet med två öppningar.

En öppning som vanligt plus denna extra öppning på framsidan så det blir lite extra.

Vill man så kan man sätta dit ett kort på den som fyller år i mitten där det står grattis.

Detta kort gjorde jag i går och blev väldigt nöjd med resultat när jag var klart.
Stämpeln är från hänglar.
Var en vän som hade den så jag fick låna den.
Papprena och dekorationerna går helt i lila och sen vitt.
Rosorna är bara mini rosor.
Bandet är ett organzaband med vita prickar.
Har färglagt stapeln med promarker pennorna.


Ett väldigt enkelt kort med en underbar stämpel.
Detta kort gjorde jag till barnens kusin som fyllde år i onsdags.
Stämpeln kommer från Penny Black.
Stämelen är färglagd med MCP tekniken.



Även detta kort är väldigt enkelt och fäglaggt med Mcp- tekniken.

Alla kort behöver inte var så mycket dekorationer på för alla har ju väldigt olika smak.
Stämpeln som jag använd tycker jag är så bra för den är så fruktans värt användbar.
Ja, det var allt för mig denna gång
Nu väntar jag bara på att nästa stug gäster ska åka så jag kan syna av den stuga.
Den andra stugan är redan klart och färdig för dom åkte så tidigt.
Till er som inte har sol skickar jag över lite sol och värme här i från.
Kram Louise


5 kommentarer:

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Sååå fina kort!
Det översta var ju häftigt med öppningen och texten "Grattis" i en ring där i mitten!

Jättefin hÄngla-stämpel, så snyggt målat!

Kissekatten på tvättlinan är ju råläcker! Haha, så kul den ser ut! Också en snygg färgläggning!

Och det sista kortet är också jättegulligt!

Ha de bäst snäckan!
Kram /Angelica

Yvonne sa...

Helt underbara kort!
Snart får vi Ölandsbesök =))
det ska bli skoj

Kramar//Y

Kamilla sa...

Men Ooooh vilka fina kort du har gjort!!!
Helt underbara!
Skicka gärna lite sol hitåt, för jag har inte det minsta sol :( baaaara regn!
kram kram

Madeleine sa...

Här händer det grejer...
Superfina kort, gillar särskilt det lila kortet...häftig effekt med punchinella bakom motivet.

Sen en liten fråga, mcp-teknik, vad är det...?

Kramar Madde

Susanne sa...

Jättefina kort! Gillar speciellt stämpeln med katten och tvätten!

Kram
Susanne