torsdag 15 oktober 2009

En canavas talvla med sonen

Hej på er.
I tisdags hade jag en underbar dag hos Bella Mio.
Jag köpte en Bia för ett tag sen och jag frågade om hon kunde visa mig hur det funkar när man göra en vanlig bia bok.
Sagt och gjort så drog jag upp till Oskarshamn på morgonen och jag hade fått stänga order om att ta med kort som jag kunde scrappa med för hon hade en överraskning.
När jag kom dit så fick jag del en försenad födelsedags pressen och det var så fint.
Sen låg det en canavas tavla på bordet. Ja ha sa Mio det här är utmaningen i dag.
Gisses vad kul att göra en sådan.
Vare sig jag eller Mio han fädrig eftersom honockså visade bia men nu är det färdig och den var väldigt rolig att göra.
Jag vill också tacka Bella Mio för din vänlighet och gästfihet vi hade verkligen en rolig dag tillsamman som jag gärna gör om.
Ha det så bra alla där ute och var rädda om er.
Kram Louise

Inga kommentarer: