söndag 8 november 2009

Ja så har det då varit fars dag i dag

I dag har vi firat lite enkelt fars dag här hemma.
Mamma och pappa var här så pappa och min man fick varsitt sånt här kort.
Dessutom så fick dom varisn choklad ask.
Min man är inte sån så han brysig om en sån här dag.
Men pappa han är som ett litet barn och vill heslt ha massa med paket.
Tyvärr är han inte lika bra på att köa paket själv, men sånna är väl dom flestar män ;o)
Gillar den här idèn att göra ett skjort kort. En enkelt kort men ändå med något extra.
Detta papper har jag haft jätte länge hemma men inte vetat vad jag skulle göra med.
Men i dag fick jag användning för det.
Slippsen är i grått bling papper.
På insidan gjorde jag ett litet lott fack där jag stoppade ett par triss lotter och
på andra sidan skrev jag.
Pappa blev nöjd även om det inte var några större paket men han blev i alla fall uppvaktad och det är han väl värd.


Ha det bäst och var rädda om varandra.

Kram Louise

Inga kommentarer: