onsdag 11 november 2009

Nyheter från mig och dottern denna gång.

Den här boken köpte min dotter i helgen när vi var på mässan i Rottne.
Det var Stämpel boden som sålde dom.
Hon har färglagt den själv med olika färger från distresser.
Färglagt den jätte fina stämpeln och dekorerat boken helt själv.
Jag tycker den är så söt även om den är så enkel.

Här är det jag som gjort ett julkort. Älskar det här pappret i mitten.
Det är ett papper som har flera gamla motiv som man kan klippa ut och dom är så underbara.
Har också provat min nya stans och det blev ju perfekt som man sett på andra håll så jag är nog rätt nöjd över den trotts allt.
Runt det randiga pappret har jag stansat med Martha Stewart spunch.
Jag bara älskar hennes punchar.

Det julkort är gjort av Maja Desing papper och dom är helt underbara nu i jul.
Både bak och framsida är lika fina så det är så svårt att välja vilken av sidorna man ska ha.
Stämpeln är från Magnolia och är också ny inköp från mässan. .
Är så kul med alla julkort och jag älskar verkligen allt som hör julen till.

Tack för att just du tittade in hit till min blogg.

Var nu rädda om er och välkommen åter.

Kram Louise

3 kommentarer:

BellaMio sa...

Läckert som sjutton, från er båda två!!

Ses snart snuttfior :)

Li@n sa...

Ser att du var en av många som också trängdes på mässan i Rottne, tänk om man bara kunde slängt upp ett bord där i mitten o satt sig för att pyssla, det hade varit rena drömmen.
Har inte hunnit ge mig i kast med det jag köpte där (förutom ett kort som jag snodde idén till rakt av o det räknas knappt)

Ha det fint så ska jag fortsätta o kika runt inne hos dig.
Kram
Lian

Kamilla sa...

ÅÅÅh så underbara kort :D
Boken var ju jättefin!!!
Kul att ha sin dotter och pyssla med! Det har jag med ;D
Kram kram