tisdag 29 december 2009

En god fortsättning önskar jag er alla.

Oj vad länge sen det var jag uppdaterade här känns det som.
Här nedan tänkte jag visa lite från vårt hem under julen.
På första bilden är det vår stora vita katt Muniks och så lilla busen Ludde som önskar god fortsättning och ett gott nytt år.
Här nedan kommer en bild frånsalen och en del av alla våra tomtar.
Jag erkänner att jag älskar tomatar och det finns en hel del här hemma under julen.

En liten mörk bild på våran julgran och forfarande så är vi inne i salen.
Som julgran har vi plast gran lite tråkigt jag vet, men med 6 katter och två barn i huset så är det så mycket enklare.

Sista bilden är också från salen och det är så klart tomtar även på den.

Jag vill önskar er alla ett riktigt Gott Nytt År.
Kram Louise




1 kommentar:

Louise sa...

Det var en rolig jul kram din dotter Emilia