lördag 23 januari 2010

Alla hjärtans dag

Hej på er alla där ute i vinter Sverige.
Just nu finns det lite olika tävlingar som handlar om alla hjärtans dag
och faktiskt så har jag skickat in till två.
Jag brukar inte tävla men nu har det blivit någon tävling lite då och då.
Är rätt kul faktiskt att få skapa efter en utmaning.
Den första tävlingen är hos Pysselpassion. Där man skulle använda någon av deras egna stämplar och sen göra ett kort av det.
Jag andvände mig av tjejen som ligger i sängen med hjärtan på täcket.
Är ju en del som har tur att fylla år denna hjärta dag med.
Till Kortet använde jag mig av ett väldigt ljust card stock i botten sen är det Maja Design papper. Jag har färglagt själv stämpeln med Pro Markers och Mcp tekniken.
Samt satt lite glitter lim på stämpeln med. Så även på blomman.
Det andra tävlings bidraget är till Pysseltagens månads utmaning.
Även denna tävlingen går i Alla hjärtans dag och vänskapens tecken.
Jag har här skapat ett kort till min mamma efter som hon alltid ställer upp och
är världens bästa mamma.
Även på detta alster är det Maja Design papper.
Bara älska hennes papper. Dom är helt underbara.
Färglagt med Pro Markes och Mcp. tekniken.
Stämplarna kommer från Magnolia och dom är så fina.




Nu önskar jag er alla en riktigt trevlig helg och var rädda om er.
Många Kramar från mig till er.
Louise



1 kommentar:

Anneli sa...

Sååååååååååååååå underbara kort du har gjort ,så läckra. Den översta blev min favorit kanon snyggt !

Ösnkar dig en skön helg
Kraam Anneli