onsdag 24 mars 2010

Lite nytt från mig.

Äntligen har jag fått lite tider över att blogga igen.
Men så här års tar våra stugor mycket tid.
Allt som ska städas och fixas innan våra gäster kommer.
I år kommer våra första gäster redan till påsk och då måste allt vara klart.

Men här kommer i alla fall ett stafli kort från mig. Det var på vår pyssel helg som jag blev utmanad att göra detta kort. Så nu är det väl dags att jag äntligen visa detta kortet här i bloggen.

Bara älskar dessa stora pärlor med ren virad kant runt och dom passade nu perfekt att ha som stopp på detta kort.

Måste bara få visa hur barnens rum växer fram i vår källare.
I dag har mattläggarna varit här och dom har fått in sina mattor inlaggda,
och det blev ju inte precis sämre.
Just nu vill man bara möblera och sätta allt som det ska vara.
Barnen frågar hela tiden när vi ska åka och köpa möbler till deras nya rum.

Så här nedan kommer en bilder på dotternas rum samt att mitt pysselrum skymtar i bakrunden.


Här är en bild på sonenes rum och det är lika fint det.
Han gillade det verkligen.
Extra kul var det att mattan kom på hans födelsedag i dag.


Ha det nu så bra allihop så höres och syns vi snart igen.

Kram till er alla.

Louise





2 kommentarer:

Madeleine sa...

Superfint kort och superfina rum. Ska bli kul att se dem med möbler i sen : )
Ha det gott!

Kram Madde

Cath. sa...

Jättesnyggt kort! Och vilka fina rum barnen får!
Kramar!