tisdag 27 april 2010

Här kommer några LO som jag har gjort.

Jag som inte brukar göra Lo överhuvudtaget har gjort hela tre stycken nu.
Den första LO´n gjorde jag i går. Bara älskar det pappret och vad kunde väl passa bättre
än att använda det till en Lo med vårt bröllop på.
Denna Lo gjorde jag på träffen i Oskarshamn. Det jag la till sen på den när vi kom hem var swirlsen i silver på sidan. Tyckte det såg lite tomt ut där när dom inte fanns.
Dom här super läcka fjärilarna hittar du hos Hanns pysselstuga.
Finns i fler färger och lite annorlunda format.
Bara älskar dom och så snygga att dekorera med.



När bild på Fjärilarna. Så som spetsen och pappret jag använt mig av.


Här har vi den andra sidan med texten och dekorationerna


Detta pappret var också givet till en bröllops LO.
En del av dessa papper jag använt till mina Lo hittar ni hos Hannas pysselstuga.


Dom dekoration har jag gjort som en brudbåge med rosor i mörkt rött och lime färgade blommor.
Samt att jag snott en pärlfloss band i lime färgat med runt om.
Texten jag använt mig av är små klistermärken och finns att köpa hos Pysseltagen.


Å så har vi den lilla dekorationen i hörnet på denna LO.


Tack för att du tittade in och hoppas du vill titta in igen.
Tack sälla för alla goa och uppmuntrande kommenterarer ni lämnar efter er.
Sånt värmer jätte mycket.
Många Kramar
Louise






5 kommentarer:

Eva J sa...

Men guuuu, vad du har varit kreativ. Så fina bröllops lo´sar du har gjort, vackra papper och dina dekorationer är så snyggt satta. Otroligt vacker klänning du hade på bröllopet. Det blev ju jättefint när du la till swilsen på mitten lo´n, ibland behöver man ju titta lite extra för att komma på vad det är som fattas. det blev sk....snyggt!!!!
Har också varit lite flitig och gjort två lo´sar och de kommer visas på Scrapptorget framöver.
Ha det gott så hörs vi
Kramar Eva

Anneli sa...

Ååååå vilka vackra LO du har gjort, håller med dig om det gröna mönsterpappret så snyggt . Passade så bra till ditt bröllopskort.
Så mycket snygga detaljer du har på bägge LO:na
Så kul se dig göra LO , det får du göra fler, som var KANON SNYGGA!!

Kraaaaaaaaaaaam Anneli

Lillnettan sa...

Jättevackra - och så roligt att se era bröllopsbilder!!! Kram på dig och tack för senast!

citronlime sa...

Åh vad mycket du fick gjort!!! :)
Och fiiiint blev det också! Papprena är ursnygga! De måste jag kika närmare på.

BellaMio sa...

Båda är ju huuuur läckra som helst jue!!! Snyggt jobbat tjejen!

Kul att du kommit igång med LO:s oxå... Visst är det skoj?

Kram Kram