måndag 31 maj 2010

After Eight Ask

Den perfekta pressenten när man går bort.
För vem vill inte ha en god choklad ask och samtidigt en fin ask :o)
En god vän fyllde 60 år för lite sen, och han älskar godis så vad passade bättre än denna ask.
Dessutom är han fågelskådare så pappret passade jätte bra till honom.
Så här ser locket ut i när bild.
Måste säga att jag älskar denna fjärils stans från Martha Stewarts.
Ni ser även det underbara pappret i bakgrunden.
Det lär blir många fler sånna här askar det kan jag lova,
för dom var roliga och inte så svåra att göra heller.
Sist men inte minst så önskar jag att vi ska få tillbaka våren och värmen för jag är så innerligt trött på detta skit väder som varit här i dag.
Ha det bäst och var rädda om er där ute.
Tack för att just du ville besöka min blogg och även tack till er som lämna alla gulliga kommentarer.
Många Kramar Louise

3 kommentarer:

Martina sa...

Asken var superfin. After-eighten blir nog ännu godare i en sån här fin låda! =)

Maiden sa...

Supersnyggt! Då "måste" jag kanske köpa en sån punch nu då... ;-)

Petra sa...

Otroligt fin chokladask.