lördag 22 maj 2010

Pingstaftonen å nytt kort i gammal stil

I dag är det Pingstaftonen och vi har ett helt underbart väder här på Öland.
I dag är det också hela 11 år sen vi förlovade oss tänk vad tiden går när man har roligt.
Äntligen kommer det kortet jag lovade er förra veckan egentligen men det har varit så mycket nu så tiden har inte räck till.
I mitten av maj har jag en vän som fyller år och hon fick detta kort.
Visste hur mycket hon tyckte om detta ängla papper så det var väldigt enkelt val.
Kortet är gjort som ett stafli kort så man kan ha det uppe hela tiden och det är verkligen roligt.
Att inte alltid behöva lägga ner kort man får i en låda utan man kan ha det uppe hela tiden
och det står så fint själv.
Pappret med änglarna har jag skuggat med brunt och sen skrynklat pappret en del så det ska se äldre ut. Kanterna runt om har fått brunt glitter lim på sig, väldigt effektfullt.

Ha nu en underbar Pingstaftonen och även en riktigt trevlig helg.
Kram Louise

1 kommentar:

Anneli sa...

Det där vackra kortet känner jag igen , det är det som sitter pryder så vackert på min hylla. Blev så glad över kortet det är så snyggt.
Tusen tack ör gratulationen och kortet .

Kram Anneli