lördag 28 maj 2011

Bebis kort för flicka

 Ännu ett av korten som jag gjorde i Västervik.
Papprena kommer från Inkido
Stämpeln med bebisen på kommer i från Belles`n Whistles och är inköpt hos Hobbyhärvan.
Har använt en Stans från Martha Stewart av större modell och en spellbinder.
Små rosknoppar har jag andvänt som dekorationer.

Å så här har vi insidan på kortet.
En sedel fika på vänster sida och en utstansad lapp på höger att skriva sin hälsning på.

Som ni ser har jag nu nått mina 10,000 besök och jag lovar att det kommer något i bloggen i början av nästa vecka så då får ni hänga med o ni vill och ha tid och lust.
Tack till er alla som har gjort dessa besök.
Tack för alla trevlig och goa kommentarer och att ni åter kommer tillbaka till mig.
Känns väldigt bra och jag är enormt glad att just DU besöker min blogg.

Önskar er alla en riktigt bra helg nu.
Massor med Kramar
Louise

15 kommentarer:

Carina sa...

Vackert kort och stämpeln är så söt. Trevlig Kväll:)

Anneli Mellstrand sa...

Jättefint kort,stämpeln är bara så sööööööttttt ...........
Du är så duktig Louise korten är så välarbetade (alla sidor)ett kort måste ta hur lång tid som helst ...?????

Krammmmmar till dig

//anneli

Susy sa...

Underbart vackert kort!
Så spännande och se vad som kommer i din blogg snart!!!!!!

KRAM OCH FORTSATT TREVLIG HELG!!!
SUSY

Louise sa...

Hej gumman!
Hur har du det? Bra hoppas jag :)

Vilket underbart dop kort du har gjort!
Lilltjejan från EB är sååå söt och du har målat henne jättevackert :)
Fantastiska papper och en massa fabby detaljer :)

Lyckos den som får det ;)
Kram!

Christina sa...

Woww that is a gorgeous card again Louise! Looks so great again dear!
Hugs Kristel

Kamilla sa...

Så underbart kort i ljuvliga färger, så himla fiiint!!
Kram kram

Lena sa...

Det är verkligen ett sött kort du har gjort. Så fin stämpel och papper. ha det så gott. Kram Lena

Eva sa...

Åh, så fint, stämpeln är ljuvlig och du är så jätteduktig på att färglägga.
Ha det gott, hoppas vi ses på lördag!
kram Eva

Pia Puma sa...

Haft äran och sett detta kort komma till världen och vet hur mycket känsla och tid du lägger ner i ditt arbete. jättesött kort och blommorna gjorde verkligen sitt på det.

Kram

Susanne sa...

Underbart vackert kort.... stämpeln är så fint målad och dina insidor alltid så välarbetade... där har jag ngt att lära minsann...
Hoppas att din helg varit bra!
Kramizar i massor

Karin sa...

Vilket vackert kort! Inkidopapprena är helt underbara! Superfint!
kram K.

Nina sa...

Vackert kort, underbara papper och dekoratoner.Kram Nina

Unknown sa...

Urgulligt babykort med en så söt stämpel. Jag tycker det är svårt att hitta söta babystämplar så tack för tipset.

Kram Ingela

Zora sa...

Vilka underbara barnkort du gjort, gillar verkligen stämplarna.

citronlime sa...

Supersött kort!
Jag håller på med ett kort med just den stämpeln :) Nu vet jag vad den heter och vart jag kan få tag på den, tack! :)

Kram Linda