torsdag 19 maj 2011

En ny Award har anlänt till mig

Denna award kom från Lene. Har ni inte varit inne i hennes blogg ännu?
hoppa gärna dit och titta på allt fint hon gör.
Ett stort Tack till dig för att du ville ge mig denna awarden.

Jag ska då skicka vidare till 8 tjejer/killar.
Å berätta 8 saker om mig själv.
Hm 8 saker om mig som jag inte redan har skrivit hi hi hi.
Lovar att förska i allafall.
1: Älskar att bo på södra Öland eftersom vi ser havet.
2: Älskar min familj över allt annat.
3: Har långt hår, inte riktigt till midjan men inte långt i från.
4: Hatar att läsa böcker.
5: Har haft egen bil sen jag fyllde 18 år.
6: har rekord bantar på ca 3,5 timme 11 kilo. (Cysta på 11kg) hi hi hi
7: Älskar fågel sången tidigt på morgonen.
8: storlek 40 i skor.

Ja det var allt om mig för denna gång.
Men fråga om det är något ni vill veta om mig.

Vilka tjejer ska då få denna award,
hm undrar vem jag ska ge?????
Nä vet ni denna gången gör jag faktiskt så att alla som besöker denna blogg får ta med sig denna
award hem till sin blogg.
Men bara om ni skriver en liten hälsning till mig att just du har tagit den med dig.
För jag vill gärna gå in och läsa 8 saker om dig.

Kram Louise

2 kommentarer:

Carina sa...

Tack tack, det blir lite tjatigt med alla awarder ibland.......svårt.....kul att få och se att folk tycker om det man gör. Men dom cirkulerar mest runt i olika utseeenden. hoppas att du förstår vad jag menar. Ha en toppendag.
kramar

Louise sa...

Hej Carin förstår precis vad du menar.
Till slut vet man inte vem man ska ge för det är inte roligt nät någon får den 5-6 gång och det blir ju gärna så.
Var lite därför jag gjorde så här denna gång att jag la ut den och den som ville fick ta med den.
Ha en bra dag du med.
Kram Louise