lördag 7 maj 2011

I dag hade Barometern ett repotage

 I dag hade Barometern ett reportage om scrapträffen vi hade för ett tag sen här i Kalmar.
Så här såg bilderna ut från träffen som dom tagit.
På första sidan i Bonus delen där reportage var hittade jag mitt kort. ( Tack Anneli ;o)
Hade bara sett själva reportage innan i tidningen.
Så får jag ett mail där set står att mitt kort låg på framsidan. Trodde ju att hon skrivit fel och menade sitt kort. Men det var det inte. Utan första helsidan också gissa och jag blev jätte glad för det.
 Å ska jag vara helt ärlig så kändes det jätte bra och detta är ett av dom korten som jag verkligen är kanon nöjd med.

 Inne i tidningen fick vi vara med på två helsidor och det var ju också jätte trevlig.
Så här ser bilderna ut i tidningen. Konstigt bara att vi hittat våra saker i all den röra vi ser ut att ha på dessa bilder.
Fick även med en bild på min kanna som jag gjort. Jätte roligt att få visa sina saker i tidningen.
Alla gjorde verkligen jätte fina saker och det är alltid roligt att få träffa alla trevliga och gulliga tjejer som kommer på en träff.

Vill ni läsa hela reportage får ni köpa tidningen Barometern.

Ha det gott alla tjejer.
Kram Louise

6 kommentarer:

Cath. sa...

Å vad skoj att vara med i tidningen och att få kortet på helsida! Dessutom ett väldigt snyggt kort!
Det var så länge sen jag kikade in här men du har gjort så mycket fint den senaste tiden!
Kramar i massor!

Eva sa...

Reportaget var trevligt och bra PR för vår härliga hobby och du ska självklart vara superstolt över ditt kort. Det är KANONsnyggt.
Söndagshälsningar Eva

Eva J sa...

Hej vännen......
grattis till din tidningssida, så himla kul och vilken ära. Kortat är ju så himla fint, du kan känna dig riktigt stolt. Kunde inte hitta reportaget på webben men hoppas du kan ta med tidningen när du kommer.
Önskar dig en superskön söndag
kraaaaaaaaaaaaaam

Anneli sa...

Reportaget var bra och roligt med PR för vår underbara hobby och du superstolt över ditt kort. Det är super snyggt!!

Kraaaaaaaaam Anneli

Kamilla sa...

Så himla roligt med ett sådant repotage :)
Och vilken snygg kanna !!!
Kraamiz

Susanne sa...

Jätteskoj att du fick ditt kort och kanna publicerad....de är så fina båda två. Synd att tidningen inte skrev vem som skapat dem tycker jag. Underbart att de skriver om denna fantastiska hobby... vi behöver ju lite uppvaktning så folk får veta vad det är. Tack gulliga du för awarden, ska ta tag i den så småningom...Ha en fantastisk dag kompis! Kramizar