måndag 2 maj 2011

Nytt kort

 Äntligen har jag något nytt att visa er.
I lördags var jag hos Gunilla på en hel dag med pyssel, trevlig sällskap och god mat.
Kunde inte haft en bättre dag. Även min underbara vän Susanne var med.
Bland annat så blev detta kort helt färdigt. Ett väldigt enkelt kort med väldigt lite dekorationer.
Men någon gång måste man ju ha det med.
Stämpeln kommer från Magnolia och är färglaggt med promarkes och mcp tekniken.
Stämpeln som är en gunga är också från Magnolia.
Vad text stämpeln kommer i från har jag ingen aning om.

För att förhöja blommorna lite så satt jag bling i mitten av dom.
Lyste upp en hel del även om jag bara valde att sätta på vissa. det blev snyggast så tycker jag.

Tack alla ni som besöker min blogg.
 Å tack för alla gulliga kommentarer jag blir så glad att läsa alla fina ord ni skriver.
Det ger mig verkligen en mycket stor glädje och betyder jätte mycket för mig.

Ha nu en jätte skön dag för jag hoppas att även ni har sol hos er.

Många Kramar Louise

10 kommentarer:

Susanne sa...

Hej Vännen!
Ja det var en mycket trevlig dag och ditt kort blev så fint!
Ha en bra dag i vårrusket... ingen solning idag va?
Kramizar

Susy sa...

Super fint kort!
Här i Stockholm är det riktigt kallt igen... Frost i natt.

KRAM SUSY

onkis sa...

Vilket vackert
härligt sommarkort!!

Eva sa...

Nu är det ljuva påsklovet slut och man är back to business så att säga. Men att kika i några bloggar måste man ju hinna med. Vilket ljuvligt kort du har gjort i finstämda vackra färger.
Ha en fin vecka!
kram Eva

Pia Puma sa...

Jättemysigt kort vännen och visst är de där pappren helt underbara.

Snart närmar det sig, håller tummarna.
Kram

Anneli Mellstrand sa...

Hej på dig

Ljuvligt kort , färger allt....
Är tillbaka efter lite bloggledighet..

var rädd om dig
//anneli

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej och god morgon på dig Louise vännen:)

Vilket underbart kort du har gjort bara älskar dom papper som du använt dig utav:) Tycker att du ska vara jättenöjd med detta resultatet:)

Å vad det lät jättetrevligt med en pyssel dag med goda underbar vänner är säker på att ni hade det supertrevligt:) Jag hade jättegärna velat vara med er kanske vi kan få i hop det en dag! Jag hoppas det:)

Tack snälla för ditt Grattis hos mig så gulligt av dig och jag uppskattar det jättemycket:)
Gulliga du jag är också jätteglad över din vänskap och så GLAD att du vill följa min blogg:)

Jag har haft en jättebra helg så är nöjd, men vädret har det varit si och så med tyvärr! Men trevliga pyssel stunder har jag haft blink blink:)
kan du tänka dig att i dag så snöar det till och med och är jätte kallt inte klokt !!!!

Önskar dig en jättetrevlig dag och vecka:)
Ha det bäst och massor med kramar från din lilla vän Inger:)

Annelie sa...

Vilket underbart, ljuvligt kort du har gjort, jättefint!
Kram Annelie

Chris_P sa...

Vilket härligt kort! Superfint!

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig Louise vännen:)
Tack för all sol som du skickade över till mig i går så gulligt av dig:) Tyvärr så hittade solen inte hit och det har även snöat i dag med brrrr....
Å det är så himla kallt!!!
Jag som längtade efter vår och sommar med sol och värme det ser ut som att jag får längta ett tag till tyvärr!!!!

Kul att du gillade min bokbox fast det inte var några blommor med ha ha ha:) Du ska veta att det kliade i mina fingrar ville jättegärna sätta dit en blomma och två ha ha ha:)
Jag ska försöka mig på att alster med stämplat motiv som jag färglägger fast du får vänta lite har lite annat som kommer först!! Men håll tillgodo det kommer ....

Ha en underbar dag och sänder en massor med kramar till dig från din lilla vän Inger:)