onsdag 25 maj 2011

På dop dagen

 När vi var hos Eva i helgen så fick hon denna underbara stämpel av Pia " Puma ".
Blev så sugen på att göra ett kort med den och så här blev det.
Stämplen är inköpt hos Hobbyhärvan i Västervik.
Papprena kommer från Pion design.
Har även använt mig av en spellbinder för att få ut formen på pappert där bebisen är stämplad.

 Stämplen är färglagd med Pro markers och MCP-tekniken.
Blommorna sitter på ett blått spetsband.
Har lagt p lite glitter på blommorna med så dom ska skina ordentligt.

 När bild på blommorna.
Å du kolla in den häftiga charmen längst ner som en bil.
Den har jag köpt hos Pysselgalen.

Själv insidan av kortet blev så här.
Tyckte inte det behövdes några dekorationer här eftersom pappret är så fint.

Tack alla för att ni tittar in här och lämna små avtryck efter er.
Å snart är jag uppe i 10,000 besök ska bli så roligt att fira det.
Så håll uttjick i min blogg för jag lovar att det kommer något ni kommer att gilla.

Önskar er alla en riktigt bra dag och att ni ska vara rädd om er.

Massor med Kramar
Louise

16 kommentarer:

Christina sa...

That is a beautiful card Louise! Love the colours!!
Hugs Kristel

Pillan sa...

Vilket härligt kort och stämpeln är ju bara såå söt!!
Kram, Pillan

Anneli Mellstrand sa...

Ursött kort

kram

//anneli

Nina sa...

Helt underbart kort, fint med blommorna. Kram Nina

Carina sa...

Fint kort, förstår inte jag har så svårt att lämna kommentarer, få se nu om jag lyckas.

Ann-Charlotte's blogg sa...

Wow vilket ur gulligt kort! älskar den stämpeln, är ju helt bedårande. Underbart färglagt! har aldrig testat på din teknik, men ser ju att det blir super snyggt
Tack för dina gulliga ord hos mig
Ha en riktigt härlig dag!
Kram Ann-Charlotte

Lene sa...

ÅHHH så vackert kort, så fin stämpel och så snyggt dekorerat!
Färgen är så snygg!
Kram lene

Susanne sa...

Underbart vackert.... stämpeln är ju bedårande... Kramizar i massor

Susy sa...

Louise, vilken underbart vackert kort!
Vilken super söt bebis på stämpeln, helt ljuvlig!!!!
Vackert med alla rosorna!
KRAM PÅ DIG!
SUSY

Eva J sa...

Det blev jättefint, du är så himla duktig. Tjejerna står här också och instämmer.
Många kramar från oss

Karin sa...

Hej Louise,
jag har varit dålig på att besöka mina favvobloggar och du har lagt upp sååå mycket fint på sistone! Dopkortet är jättevackert med blommorna längs bandet på sidan och kortet i förra inlägget blev jag sugen på att lifta direkt! Supersnyggt! Ha en trevlig kväll på Öland!
Kram Karin

Lilla Pyssel Inger sa...

WOW SÅ LJUVLIGT VACKERT HELT BEDÅRANDE OCH EN FRÖJD FÖR ÖGAT ÄR VAD DETTA KORTET ÄR:) Fasen vad du är duktig vännen:)

TUSEN TUSEN TACK snälla gulliga du för ditt grattis till mig:) Blev jätteglad och det uppskattas jättemycket:)

Nej inte är jag 45 år det är jo 25 år jag är jag skrev jo fel ha ha ha:)
WOW att jag är ung snygg och sexig får jag inte höra ofta nu för tiden så tack snälla det tar jag jättegärna till mig ha ha ha:)
Man får verkligen passa på när chansen infinner sig vet du:)

Jag fick en himla massa fint känner mig så nöjd och uppskattad helt underbart är det:)

Å dagen kunde inte vara bättre en vad den blev:)

Ha en underbar dag och var rädd om dig:)

Massor med kramar från din lilla vän Inger:)

Lena sa...

Åååå, vilket underbart kort du har gjort. Stämpeln är så söt och blommorna helt bedårande vackert. Ha en bra helg. Kram Lena

Eva sa...

Så himla vackert kort du har gjort igen Louise och stämpeln är ljuvlig, kan det var en Mo manning tro?
Du är proffsig!
kram Eva

Pia Puma sa...

Gu så sött. Du ska veta att det tog lite emot att köpa en stämpel och ge bort som jag själv ville ha men vad gör man inte för sina vänner;)

Kram

Lilla Pyssel Inger sa...

DU ÄR SÅ HIMLA GOD DU Louise vännen TACK SNÄLLA för jättefina ord om min kista till Johanna:)
Blir jätteglad och uppskattar det jättemycket ska du veta:)
Önskar dig också en helt underbar helg och ha det bäst:)
Massor med kramar från lilla vännen Inger:)