söndag 12 juni 2011

Nu har vi dragit en vinnare...................................

Hej på er

Först och främst vill jag tacka ER Alla som ville vara med och tävla om mitt candy.
Som ni ser blev det en hel del lotter i skålen.
Jag tog dottern till hjälp att dra och hon tyckte det var jätte roligt.
Är ni nyfikna på vem som vunnit eller ???
Ja det klart ni är.
Men eftersom det var så många som ville vara med så har jag beslutat att
jag vill dela ut tre priser.
Först det stora och sen två tröst priser.

Till er som lagt till sig som följare nu hoppas jag att ni fortsätter att titta in här.

Å nu över till vinnaren.
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Ett stort grattis till Pyssel och Kort.
Som vinner det stora priset.
*
*
*
*
*
*
*
Som nu två lottades
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Som tredje pris lottades
Essmo fram.
*
*
*
*
*
*
*
*
Än en gån ett jätte grattis till er tre som vann.
Är tacksam om ni vill skicka era adresser så jag vet vad jag ska skicka vinsten.

Ha nu en riktigt skön dag allihop.

Många Kramar
Louise

13 kommentarer:

Marita Johansson sa...

GRATTIS till vinnarna

Pillan sa...

Grattis till vinnarna!

Annelie sa...

Stort Grattis till de lyckliga vinnarna!

Susy sa...

STORT Grattis til vinnarna!

Ha det jätte bra!
KRAM SUSY

Johanna Thelin sa...

Grattis till alla som vann!

Lena sa...

Grattis till vinnarna.

sallysbitz2 sa...

Congrats to ALL the winners, enjoy x

hugs sally x
sallysbitz.blogspot.com

annkan sa...

Stort Grattis till alla lyckliga vinnare! Och tack för att vi fick vara med och tävla, Louise! :-)

Ann-Charlotte's blogg sa...

Stort Grattis till vinnarna och
tack Louise för chansen till denna fina candy!
Kramar

Unknown sa...

ÅÅÅÅ va roligt,
grattis till er andra!!
Kram Elin

Maria sa...

Åh, så roligt! Tack så mycket! Nu blir jag nyfiken på vad paketet kan innehålla - säkert något jättefint, för du har ju bara sådant i dina gömmor. Jag mailar adressen. Kram!

Unknown sa...

Grattis till er 3! :)

Karin sa...

åååh va roligt! Sååå glad jag blir!
grattis till er andra med ;)
kram!!!