lördag 24 september 2011

Ett nytt inlägg från mig

 Hej på er hoppas ni inte glömt mig ;o)
tänkte i dag blogga ett kort som jag gjort på beställning för ett bra tag sen.
Har stansat ut en del blommor och så satt rosor i och sen färdig blommor.
Gillar denna  blandning.
Kommer tyvärr inte ihåg vad pappret kommer i från.

 Så här ser insidan ut på kortet. Även här har jag stansat ut saker.
Samt en text stämpel som det står hjärtliga gratulationer på.
På bilden här under ser ni kortets baksida.
I bland är det kul att även göra baksidan på korten.

Ni får ursäkta mig att jag inte kommer så ofta på besök till era bloggar.
Försöker hålla lite koll i min sidbanner på vad ni gör i allafall.

Har tyvärr inte den tiden att vare sig titta in i bloggar, bologga själv eller ens scrappa.
All min tid går åt att förbereda inför Ölands skördefest som är nästa helg.
Det brukar vara lika mycket folk som under midsommar här.
Så bor man inte på Öland får man vara beredd på att köa till Öland på fredags kvällen och sen hem på söndagen. Är glad att jag bor här denna helg hi hi hi
Det ska i alla fall bli otroligt roligt att även i år får vara med, även om det kräver mycket förberedelse och mycket tid under själv skördefesten.
Ni hittar mig på Norrgårdens grönsaker på södra Öland.
Fredagen Kl: 10.00 - 01.00
Lördag Kl: 10.00 - 18.00
Söndagen Kl: 10.00 - 16.00

Önskar er alla en mycket trevlig dag och kanske vi träffas på skördefesten om ni ska till Öland då.

Många Kramar Louise

15 kommentarer:

onkis sa...

Vilket fint kort,det gillade jag.
Ha det så kul på festivalen.
Kram!

Anneli Mellstrand sa...

Hej svejs det var ett tag sen men förstår att du har mycket att stå i .....
Kortet är jättefint blommorna gillade jag mycket superfina .....
Lycka till nu nästa helg ..

Pysselkramar
//anneli

. sa...

Sånt är livet ibland!
Man får blogga och springa runt på nätet när man har tid... ;)
Det viktigaste är ju att man mår bra och har det gott i riktiga livet!!
Skördefest...hmmm, det låter jättetrevligt ju...synd man inte bor lite närmare.

Blommorna på ditt kort här ovan var jättefint! Verkligen snyggt komponerat alltihopa med både färger och form.

Ha en go söndag nu!
Jenni

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig kära Louise vännen:)

SJÄLVKLART så glömmer vi dig inte! Du vet den som väntar på något fint väntar aldrig för länge:)

Ditt kort är helt WOW riktigt läckert med underbara färger och detaljer:) Du är en klippa på att få det till:)

Å du vi har alla våra blogg pausar av olika skäl och att blogga ska man göra när man har lust, tid, ork och möjlighet!

Håller alla tummar och tår för skördefestivalen hoppas ni får kanon bra väder och har kul:)

Tusen tack för mailet vännen lovar att svara dig sen:)

TUSEN TACK snälla du för dina alltid så trevliga och goa kommentarer hos mig:) Det gör mig mycket GLAD:)

Ha det bäst och önskar dig en toppen vecka som kommer:) Var rädd om dig !

Kramar från Lilla vännen Inger♥ :)

Marita Johansson sa...

Ett sånt underbart kort
Kramis

Eva sa...

Wow ett kort precis i min smak, är ju lite extra svag för allt som som går i brunt eller rosa. Snyggt med namnet i så stora bokstäver och alla rosorna som dekoration. Jätteläckert!
Varmt lycka till nästa helg och tack för de goda kakorna och pratstunden.
Ha en fin vecka
kram Eva

Unknown sa...

Vackert vintagekort!

Kram

Lene sa...

Ett underbart kort, så snyggt med blommorna!
Kram lene

Pia Puma sa...

Helt underbart kort vännen;)

Unknown sa...

Ett super snyggt kort,
gillar stämpeln.
Kram Elin

Eva J sa...

Å vännen vilket underbart kort, så många fina detaljer. (som alltid kan tilläggas).
Hoppas det går bra på skördefesten och att du inte kört helt slut på dig med allt baka och styr.
Massor med kramar till dig och familjen

Ann-Charlotte's blogg sa...

Underbart kort, gillar dina blommor.
Önskar dig lycka till på skördefesten!
Ha det bäst!
Många Kramar Ann-Charlotte

Susanne sa...

Hej Vännen!!
Kanonfint kort i min stil...
Håller med de andra att blommorna är så fina...
Vi ses snart.... redan imorgon!!!
Kramizar

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig kära Louise vännen:)

I dag är det fredag och jag tassar in här och vill önska dig en jättetrevlig fredag och helg:)

Hoppas allt är bra med dig och att du är nöjd med din vecka:)

Önskar dig all lycka till med skördefestivalen tror att det var nu i helgen !!!

Ha det bäst:)

Kramar från Lilla Inger vännen ♥ :)

Annelie sa...

Har tänkt på dig lite extra i helgen & hoppats att det har varit en riktigt bra & trevlig skördefest! :)
Mina föräldrar var där så därför hade jag lite koll på att det var just nu. Måste höra med dem om de var hos dig :)
Det här kortet hade jag missat, VÄLDIGT snyggt är det!
Kram Annelie