måndag 17 oktober 2011

Ett jul kort i från mig.


I går var vi ett gäng tjejer  Anneli.M, Anneli.P, Caroline, Gunnie och Susanne
som samlades hemma hos Gunnie.
Ett stort tack för att vi fick komma hem till dig Gunnie och ha en trevlig dag tillsammans.
När vi kom så låg där var sitt litet kitt till var och en och så skulle vi prova att göra denna vikningen.
Hel lyckat var det för det var knappt ingen som hade provat innan.
Vi hade alla samma saker i kittet men ändå blev korten så olika.
Är så roligt att se alla korten färdiga sen.
För er som även vill se hur dom andras kort blev titta in på följande bloggar.


En när bild på denna helt underbara stämpel.
Någon som vet vem som säljer den ???
Har färglagt den med MCP pennorna. Använt lite glitter på snö dropparna.
La lite 3-D effekt på snön så den ser lite med pulsig ut.


Så här ser kortet ut från sidan.
Har länge velat lära mig en sån här vikning så det kunde inte komma lägligare än vad det gjorde.
Tack Gunnie för att du lärde mig och dom andra.

Vill ni se hur dom andras kort blev?
Hoppas då över i deras bloggar och kolla in deras resultat.
Ni kommer inte bli besvikna det kan jag lova er.

Ja det var allt för i dag och jag önskar er alla en riktigt bra dag.

Många Kramar
Louise

15 kommentarer:

Anneli Mellstrand sa...

Superfint , du lyckades verkligen med målningen mot vissa andra (det är mig själv jag menar där var det katastrof skall öva mycket jag lovar)......
Nu ser vi framåt mot nästa träff ...........jipppie

kram
//anneli

Carina sa...

Så snyggt,ha en toppen dag!!!
Kramis

Maria sa...

Underbrt kort! Vilken läcker vikning. Och stämpeln med julfågeln är verkligen söt! Ha det gott!

Susy sa...

Underbart vackert!

KRAM SUSY

Susanne sa...

Ja... ditt kort blev så himla fint... Syns på fredag, Ladies Night here we come.....
Kramizar Susanne

Lena sa...

Underbart vackert kort du gjort.Stämpeln är verkligen fin. Vikningen är också fin och så rolig att göra tycker jag. Ha det gott. Kram Lena

Ann-Charlotte's blogg sa...

Hej Louise!
Vilket vackert kort, underbar stämpel har allt sett den i någon butik på nätet men kommer inte ihåg var tyvärr.
Giller den nya vikningen ni fick lära Er.
Ha det fint vännen.
Kramar Ann-Charlotte

Louise sa...

Hej Louise!
WOW! Vilken underbar stämpel! Tyvärr har jag aldrig sett den förut :) Men det är ju bara så läcker!
Fantastiska detaljer du har lagt till, snön får verkligen kortet att lyfta och se verkligt ut.
Jag älskar den vikningen och din tolkning är fabulös :)

Kram

onkis sa...

Vilket jättefint kort,
stämpeln är jätte söt!
Kram.

Anneli sa...

Det är söt ditt kort,du har fått till snön så bra och den blå bakgrunden som du har ramat i motivet med.
Det är så kul träffas scrappa, nu ser jag fram imot Västervik
Kraaaaaaaam Anneli

Unknown sa...

Super fint,
Kram Elin

Mia sa...

Ooohhhh, men Guud vad fint. Snöeffekten blev ju pricken över i:et.
Ha det så bra så ses vi snart, Mia

Eva sa...

Så jättefina era kort blev och stämpeln är ju bara ljuvlig. Vikningen måste jag prova.
Ha det gott
kram Eva

Lilla Pyssel Inger sa...

Den som får ett sådant underbart vackert julkort kommer bli överlycklig:) SÅ SNYGGT DETTA VAR JAG ÄLSKAR DET:)

Önskar dig en jättetrevlig dag och ha det bäst :) Var rädd om dig!!

Kramar från Lilla Inger vännen♥:)

Lene sa...

Åh så snyggt kort och så fin stämpel!
Ha en härlig helg!
Kram lene