torsdag 3 november 2011

Vitt jul kort


Här kommer ett av dom korten som jag gjorde på träffen,
 men jag har piffat till det ytterligare lite till sen jag kom hem.
Ibland känner man ju att man är inte helt nöjd med det. Men nu så är jag nöjd med mitt kort.
Stämpeln är från Magnolias senaste jul serie.
På vingarna har jag lagt lite hologram så hon får lite glitter känsla.
Den vita underbara spetsen köpte jag hos Hobbyhärvan i helgen.
Helt helt ljuvligt vacker. Fanns i tre olika färger och jag köpte så klart av alla tre.


När bild på dekorationen som jag har på kortet.
Dom vita stora bladen har jag klippt till själv. Ja ja inte så dåligt för att vara första gången.
Men jag hoppas kunna bli ännu bättre på att göra egna blad.


Magnolia Tilda är färgglad ytterst sparsamt så hon ska ha den vita färgen kvar.
Endast lite skuggor får att få mer liv i hela motivet.


På insidan fortsatte jag med det vita temat. det enda som fick bli lite lite färg på är den ut stansade cirkeln. Den försvan annars helt.
Pappret har jag kört med embossing folder så blev det så här snyggt.


I morgon ska jag och min dotter åka in till Eva och han en riktigt mysig dag med henne och hennes gulliga barn barn.
Tjejerna har träffats innan och dom funkar jätte bra ihop och så älskar dom att pyssla så klart.

Tack för titten och till er jag inte besökt på länge så vill jag säga
Jag har inte glömt bort er utan tiden räcker inte alltid till.
Men jag följer er så gott jag kan.



Ha nu en riktigt bra dag och var rädd om er.

Många Kramar
Louise

7 kommentarer:

Anneli Mellstrand sa...

Superfint kort , invändigt var hur läckert som helst ...

Är säker på att ni får en toppendag imorgon mysigt.........

kram
//anneli

Susy sa...

Så himla underbart snyggt kort!!!!
Insidan underbar!

Ha nu en härlig fredag och helg!

KRAM SUSY

onkis sa...

Vilket vinter vitt snyggt kort!
Jättefin insida.
Kram!

Eva J sa...

Såååååå himla fint och du insidan blev ju jätte snygg med texten. Jag såg ju kortet"live" och jag tycker det var så fint. Löven var jättefina.
Ha en trevlig dag hos Eva och hälsa till alla.
Bamsekraaaaaaaaaaam

Eva sa...

Ditt kort är kanon, så vackert med allt i vitt!
kram Eva

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig kära Louise vännen:)

Så vackert och underbart vitt Julkort du har skapat:) Jag gillar det massor:)

Nu var det ett tag sen har absolut inte glömt bort dig men det har varit så mycket annat så har inte haft ork och tid med bloggen tyvärr !!!

Har haft turen och varit i väg på en underbar resa med min kära sambo och det gjorde riktigt gott för själen ska du veta :)

TUSEN TACK snälla gulliga du för din omtanke och dina ord och dina kramar hos mig blir så GLAD ska du veta:)

Önskar dig en underbar söndag och vecka som kommer, ha det bäst :)

Massor med kramar från Lilla Inger vännen♥:)

Nettan sa...

Läckert! Det är så snyggt med vitt och din insida var hur tjusig som helst. Jag gissar att ni fick en underbar dag hos Eva. Kram