onsdag 28 december 2011

Barometern ringde till mig


 Några dagar innan jul ringde Barometern upp mig.
Dom ville skriva om min blogg. Å inte säger man nej till det.
Jag blev så klart jätte glad och det var mycket trevlig samtal jag och Ia hade som skrev detta.
Vet inte hur mycket man kan läsa av det men jag hoppas i ser något.
Så på självaste julaftonen kom detta i tidningen.

 Några frågor som hon ställe och jag fick svara på och så två bilder på mina alster.



 Sen skulle jag rekommendera / tipsa om 3 stycken bloggar som jag följer.
Inte det lättaste efter som jag följer en del och jag tycker så många av er är så duktiga och kreativa.
Men till slut så blev det dom här helt utan inbördes ordning.

Eva för att hon är en otroligt kreativ person. Färglägger helt fantastiskt vackert.
Gör kort som bara hon kan. Helt underbara.
Ger mig så mycket idéer och råd hur man ska göra.
Är så glad att jag får träffa dig ibland och få utbyta idéer mm

Eva har följt mig sen jag började med scrapboking och jag har fått så mycket tips och råd från henne.
Hon är en otroligt läromästare i scrapbooking.
Är så glad att jag fått lära känna dig och allt du ger mig.

Söta rara vän som jag har lärt känna genom denna hobby.
En helt fantastisk människa som gör dom mest underbara alster.
Inte så mycket kort men hon kan få en gammal bruk att förvandlas till den vackraste bruk man någonsin skådats.
Så mycket jag har att lära av denna person.

Till er alla tre ni är helt underbara och jag är så glad att jag fått lära känna er alla.
Är så tacksam för allt ni har get mig genom åren vi har känt varanda.
Jag hoppas vi någon gång kan träffas allihop så ni får träffa varandra.


Å så lite blandade bilder.
En vacker vit julgrupp som finns här hemma hos oss nu.
Dom vita äpplena var så läckra.


Byrån i hallen pryds av både blommor, ljus och tomtar.


Sist men inte minst våra kära Ludde.
Kom in på kontoret och hittade honom i denna låda som han trängt ner sig i.
Var inte mycket plats där inte men han hade lyckats.
Ludde låg där en bra stund innan han gick vidare till nästa sov plats.
Hinner jag inte blogga innan nyåret så vill jag bara
önska er alla
En riktigt Gott Nytt År.
Många Kramar Louise





5 kommentarer:

Lena sa...

Hej Louise!
Men så roligt att hamna i tidningen. Jätteroligt att få läsa. Du är så duktig. Så det var inte så konstigt dom ville skriva om dig. Vad söt lille katten är där han sussar så gott. Önskar dig Ett Gott Nytt ÅR. Kram Lena

Susy sa...

Kul, vilken kändis du är!!!!

Vill önska dig och din familj ett riktigt GOTT NYTT ÅR!

KRAM SUSY

Eva sa...

Som jag skrev i mitt mejl...du är vårt områdes PRkvinna inom scrapbooking, och det gör du galant.
Måste ju också säga varmt tack till de fina ord du har skrivit och att jag fick komma med på din inspirationslista. Känner mig oerhört stolt!!
Passar på att önska dig Gott Nytt År, så ses vi nästa vecka.
kram Eva

Galenskap och lite allvar sa...

Hej vännen!

Inspirerande människor ska synas!!
Såg dig i tidningen och tyckte att det var roligt att du hamnat där.

Jättetack för dina fina kommentarer på min blogg. Du är så himla gullig!!! Jag tycker att det är roligt att någon läser mina inlägg och att sen någon gillar det de läser värmer ju givetvis gott i hjärtat!!

Vill önska dig en härlig nyårsafton och ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!

och du... mig blir du inte av med för jag kommer att fortsätta läsa dina underbara sidor även under nästa år!!

Kramelikram Veronica

Annelie sa...

Men vad roligt, grattis!!
Så kul att läsa!
Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!!
Kram Annelie