fredag 9 december 2011

I dag visar jag ett av mina Gäst DT kort hos Hobbyhärvan.

 Vilken underbar dag jag haft i dag tillsammans med Susanne.
Vi har fått äran att sitta i radion under sändnings tid och scrappa.
Vi har blivit så väl omhändertagna där hela tiden.
Tack allihop på radio Kalmar P4.
Titta in till Susanne som har skrivit lite mer om det.

Ännu ett jul kort har det blivit.
När jag fick detta underbara papper så visste jag inte riktigt vad jag skulle göra först.
Men sen fick jag lära mig denna vackra vikning och då föll alla bitarna på plats.
Pappret är från Pion Design.


Vill inte ta blickfånget från pappet så där av den sparsamma dekorationen.
En vacker spets, några pärlor och så tre rosor får räcka i detta fall.


En när bild på en annan mycket vacker dekoration. En snö flinga.
Knöt fast den i ett vinrött band. Ville ha någon färg klick på kortet med.


På denna bilden så har jag börjat öppna upp kortet.
Finns många flika att dekorera om man vill.
Eller som här bara en vacker bild från detta papper.
Känner riktigt deras förväntan av julen där dom står och tittar efter tomten i fönstret.


Andra sidan i kortet när det öppnas..
Hjärtanet är ett pappers hjärtan som jag färgat in med disstreser färg bara för att få den rätta tonen.


Å till slut så ser ni hela kortet öppet.
Vill man sen göra en lite sedel ficka går ju det om man vill skicka med en peng till någon vid jul.

Hoppa nu över till Hobbyhärvans blogg och läs mer om detta kort.
Å glöm för allt inte titta in i webbshoppen som har fått in så fina papper.
Tomtarna är helt oemotståndliga på dessa papper.

Ha nu en skön helg allihop.
Här ska vi fira Lucia i dagarna tre.

Många Kramar
Louise

5 kommentarer:

Pillan sa...

Vilken fin kortvikning... den var helt ny för mig!!
Oj så kul att ni fick sitta på radion och scrappa!!
Kram

Katja/MezzaNotte sa...

Åh, vilken fin kortvikning du fått till!
Vrklien ljuvligt kort och pappret e fint så jag förstår att du ville dekorera sparsmakat.

Jättefint!
Kram Katja

Lene sa...

WOW vilket kort, så snyggt du använd dig av pappret!
Kul att få sitta med i radion!
Ha en skön söndag!
kram lene

Lena sa...

Vilken fin kortvikning... den har jag inte sett tidigare. Jag bara älskar dessa papper du använt. Ditt kort är så snyggt. Kram Lena

Eva sa...

Så vackert du har fått till det, kortet är ljuvligt. Så synd att man missade och inte fick höra er i radion, men antar att ni gjorde härlig reklam för denna favohobby.
Önskar dig en fin vecka
kram Eva