tisdag 17 januari 2012

Bebis kort i blått


När jag var inne hos Eva för ett tagsen så lärde hon mig detta underbara kort vikning.
Kortet är mindre än 15*15.
Sen viker man ihop det så det så man kan stoppa ner inner kortet i
Det blir som en vika att stoppa det i .
Har bara tagit en bild på det här men lovar att ta någon mer bild då jag gör nästa kort.
Stämpeln är från Magnolia.
Vad pappret kommer i från vet jag inte men jag har haft det jätte länge.
Har färglaggt den med MCP tekniken.

Ni som bo i Kalmar och runt om har väl sett att vi kommer har träffar
en gång i månaden under våren.
Se tidigare inlägg.

Ha en bra dag allihop.

Många Kramar Louise
nu under våren.
Dekoerat med lite blommor och blad.

9 kommentarer:

Galenskap och lite allvar sa...

God morgon vännen!

Jättegulligt kort du har gjort. Snyggt med blått....gör själv inte så många kort i den färgen, vet inte varför egentligen. Blå är ju en fin färg!Får nog börja med nu, det får bli min nyhet för 2012.

Jag har noterat datumen för träffarna och hoppas att jag kan komma på flera av dem. Vet i dagsläget inte om jag kan nu det första datumet. Hoppas inte att det redan är fullt för jag vill gärna vara med om jag kan!!! (kan ge dig svar i kväll) Vill bara oxå säga WOW vad kul med egen lokal och att ni fick till det så bra!!!

Hoppas att din dag blir mysig på alla sätt!
Kramelikram Veronica

Anneli Mellstrand sa...

Hej svejs

Jätte sött kort .............
Nu längtar man till första träffen ............

Kram
//anneli

Susy sa...

Så snyggt kort och härlig färgläggning!

KRAM KRAM SUSY

Pillan sa...

Jättesött kort och stämpeln är så gullig!!

Christina sa...

That is a stunning one Louise! Looks marvelous!
Hugs Kristel

Jok_96 sa...

Sött kort!!

Och blått är så fint.

Kram Johanna.

Lena sa...

Jättegulligt kort du har gjort. Jag gillar blått, men gör inte heller många blå kort. Rosa, gillar jag egentligen inte, men rosa kort finns det gott om hos mig. Som det kan bli va, ha,ha. Ha det gott. Kram Lena

Ann-Charlotte's blogg sa...

Vilket underbart bebis kort, gillar den fina vikningen och blå prickar passar alltid till bebisar.
Ha en riktig underbar vecka!
Roligt att NI hittat lokal!
Kramisar Ann-Charlotte

Marita Johansson sa...

Ett underbart kort
Kramis