måndag 9 april 2012

Bröllops kort.


Snart för er som ska gifta sig under våren eller i sommar är det säkert full planering som gäller.
Mins hur kul det var att planera sitt bröllop.
Det bästa vara att min tärna gifte sig ca 1,5 månad innan mig.
Vi hade många och långa samtal under det året vi planerade våra bröllop.
Tiden går fort och till sommaren är det 11 år sen jag gifte mig.

Att göra bröllops kort är alltid lite extra roligt.
Bröllop är ju en av dom stora händelserna i livet.
Detta kort är gjort med ett brudpar från skogstokiga.
Bröllops stämpeln är från Magnolia.
Stansen är från Martha Stewarth.


Här ser ni insida av kortet.
En väldigt enkel sådan, men ändå något som lyser upp lite när dom öppnar kortet.


Jag hoppas ni alla har haft en kanon påsk och att ni fått äta mycket god mat
och allt annat som hör påsken till.

Till er alla som var på blåkulla vilja bara säga ett stort tack.
Vilken fest vi hade.
Syns om ett år igen.

Många Kramar
Louise

3 kommentarer:

Nettan sa...

Blåkulla var såklart nice! Men ditt kort är supernice!

Majsan sa...

Men ååh vilken underbart härligt bröllopskort, underbart motiv och såå himla snyggt dekorerad, gillar mycket :)

KRAM MAJSAN

Unknown sa...

Härligt bröllopskort,
jätte fint.
Kram Elin