måndag 16 april 2012

Har varit på scrapträff i helgen.


Då har vi haft ytterligare en av våra scrappträffar här i Kalmar.
I lördags samlades ett antal glada och goa tjejer på Vuxenskolan i Kalmar för träff nummer 3.
Stämningen var på topp och det märktes att folk hade längtat lite extra mycket till denna träffen.
Träffen skulle ju varit en vecka tidigare men då var det påsken som satte stopp för det.

På denna träff var Eva värd och hon hade ordnat en utmaning.
Den utmaningen gick ut på att skapa en sån här ask som ni ser på bilderna.
En ask som är jätte lätt och rolig att göra.
Eva hade ordnat med tre jätte fina priser.
Å vad var det undrar ni nu?
Jo hennes egen gjorda ljuskoppar.
Helt bedårande vackra.

Jag hade turen att vinna en av dom.
Blev jätte glad för den vinsten.
Men jag gjorde faktiskt min vän Ina ännu gladare som fick den av mig.
Tyckte hon var värd den efter som hon gått på krykor i över 7 veckor.



På bilderna ser ni min ask som jag gjorde till Evas utmaning.
 Gjorde den i all hast när jag insåg att tiden höll på att gå ut.

Ett stort tack till dig Eva som gjorde träffen så bra och för ditt värdskap.
Vill också tacka er alla som var med på träffen.

Nu önskar jag er alla en bra dag och var rädda om er.

Många Kramar Louise

3 kommentarer:

Pillan sa...

Så fin ask du har gjort. Nu har jag oxå lärt mig att göra såna...
Kram

Galenskap och lite allvar sa...

Tack gulliga du för din kommentar hos mig!
Ja, nu har jag lärt Pillanvännen att göra såna här askar. Din är såå fin med flickan på framsidan.

Ha det gott på andra sidan bron och sköt om dig!

Kramelikram Veronica

Nettan sa...

Så har även vännen Ina fått känna på din fina omtänksamhet. Tur att du visade din fina ask här för den missade jag helt bland alla andra. Den är verkligen helt ljuvlig!