fredag 8 juni 2012

Sjung om studentens lyckliga dar..........


Många Studentkort blir det i dessa student tider.
Papprena kommer från Maja design.
Stämpel Magnolia.
Swirlen köpte jag i Norger och jag bara älskar den.
Kantstansen är Eyelet Lace å köpt på Scrapbruket.
Spetsarna är köpa på Panduro respektive i England.


När bild på den underbara swirlen.
Kan användas på så många sätt.



Magnolia Tilda färglag i ljus ljus rosa färg.


Nu hoppas jag att alla som tar studenten få en underbar student dag,
 och att det går bra för er alla i livet.

Ha nu en jätte bra helg allihop
och var rädda om er.

Många Kramar
Louise

8 kommentarer:

Jok_96 sa...

Hej!
fint kort du har skapat, med underbart vackra färger.
Jag håller med dig, swirlen är underbar.
Ha en fin helg.
Kram Johanna.

Pillan sa...

Så fint studentkort. Gillade den här swirlen jättemycket... vet du vilket märke det är på den??

Susy sa...

Vilket ljuvligt vackert kort och dina fina färger, underbart!

Ha nu en toppen helg min vän!

KRAM SUSY

Majsan sa...

Hejsan Louise vännen :)
Men vilket ljuvligt studentkort och den där swirlen är ju supersnygg, sån skulle jag ju vilja ha =)

TUSEN TACK för det FINA tröstpriset som landande här :)

TREVLIG HELG!!

KRAMAR MAJSAN

Iffa ...... sa...

Gokväll!

Vilket underbart studentkort! Du har använt mitt absoluta favoritpapper från den senaste kollektionen, det är så fint. Så fint hon sitter där på sin tron med glaset i handen =)
Ja den där swirlen var supersnygg!!!

Kram iffa

Marita Johansson sa...

Kanonfint kort och swirlen är ju helt fantastiskt fin

Trevlig helg

scrapparewa sa...

Ett ljuvligt studentkort i underbart milda, ljusa färger! GILLAR!
Kram!

Eva sa...

Kortet är ju helt ljuvligt och blir säkert uppskattat av studenten.´
I min blogg har jag problem...kan varken spara eller publicera...:(
kramis