onsdag 9 januari 2013

Bröllops kort

Som ni redan vet älskar jag att skapa i så gott som helt vitt.
Tycker det är både stil rent och mycket vackert.
Speciellt om det är till ett bröllops kort.
Har använt mig av en del olika dies för att få till detta kort.
 
 
Dekorationen på ena sidan.
Rosor med spets blomma under samt en vacker pärla som hänger ner där i från.
 
 
Självaste mitten på kortet.
Det här rosbandet är så vackert och så användbart.
Sätter man sen en pärla i varje ros blir det ännu finare tycker jag.
En enkel text stämpel i mitten.
 
 
Dekorationen på andra sidan.
Dom stora vita bladen är jätte fina.
Riktigt blänker när man ser dom.
Inköpta hos Hobbyhärvan.
 
Det var allt för denna gång. Hoppas jag jag inspirera er till något kul.
 
Ha en fortsatt bra dag.
Många Kramar
Louise

8 kommentarer:

Love, Lena sa...

Vilket underbart kort! Det är jättefint med vitt och lyckliga de som fick det! Kram, Lena

Annelie sa...

Underbart vackert!
Kram Annelie

Susy sa...

Så otroligt vackert kort, Louise!
Gillar när du skapar i vitt, snyggt och stilrent!

KRAM SUSY

PetterCarins lilla pysselvrå. sa...

Ett sådant stiligt kort, så vackert!

Rosbandet var så fint, var finns det att köpa tro? Eftersom jag får beställning på bröllopskort lite då och hade det varit roligt att ha sådant....
Kram
Carin

scrapparewa sa...

Underbart romantiskt och vackert!
Kram!

PetterCarins lilla pysselvrå. sa...

Tack för hänvisningen till Hobbyhärvan!

Kram
Carin

Anna sa...

Wow så snyggt!!! Fint dekorerat!!
Gillar massor!
Kramis

Unknown sa...

Vilket underbart bröllopskort.
Kram Elin