fredag 18 januari 2013

Lo Bröllops uppgift.

 
I somras var vi på barens nästa äldsta kusins bröllop.
Under själv festen fick alla ta lotter.
När lotterna börjas dras så var vinsterna att göra olika saker för och till brudparet.
Jag skulle måla en tavla så mig passade det perfekt.
Självklart blev det är scrapande tavla på deras lilla dotter.
 
 
Bilderna som jag använt mig av har Emilia min dotter tagit när dom var ute och lekte.
Tycker Emilia har tagit jätte bra bilder.
Inga konstiga uppställda bilder utan bara tryckt på kameran i helt rätt ögon blick.
Spontana bilder kan man lugn kalla det för.
Dekoration stora och små blommor med fjädrar.
 
 
En hjärtan som jag målade vit och skrev hennes namn på.
Spets runt hela tavlan.
 
 
Den andra bilden som är lika fin och spontan som den första.
Bredvid detta fotot stämplade jag en lite fjäril samt en text.
 
 
I sista av dom fyra hörnen blev det en swirl och en lite fågel.
Dom blev mycket glada för denna tavla.
Solveig hade tittat väldigt länge på den så hon gillade nog den väldigt mycket hon med.
 
Önskar er alla en jätte trevlig helg.
 
Många Kramar Louise
 
Ni har väl inte glömt att anmäla er till Västerviks träffen i april?

4 kommentarer:

Louise sa...

Hej Louise ❤
Åh vad den här är vacker! Helt underbar :) De där mönsterpappren är så fantastiskt vackra och de passar så bra här :) Solveig är supersöt och visst är bilderna bra! Ögonblicksbilder är de bästa :) Fantastiska blommor!
Kram ❤

Susy sa...

Så otroligt snyggt och vilken härlig present!

KRAM SUSY

Anneli sa...

Vilken vacker tavla förstår att den blev uppskattad.Kram anneli

Iffa ...... sa...

Vad kul att du fick ett sånt himla perfekt uppdrag =)
Underbar blev den och vilken gullig liten flicka! Superfina kort som du verkligen gjort till sin fördel här.
Kram Iffa