måndag 4 februari 2013

Barn kort med nallar


Ett väldigt enkelt kort visar jag i dag.
Ville att alla nallarna skulle få synas så därför blev det inte så mycket dekorationer.
En enkel ut stansad hjärt rad på bägge sidor.
Små blommor och en rosett som man öppnar och stänger kortet med.
 



Insidan av kortet.
Nallarna igen och så en av mina favorit stämplar.
 
I helgen var jag och dottern på andra scrapträffen här i Kalmar och det var lika trevlig som vanligt.
Tack till er alla som kom.
Tips och idéer utbyttes och man får alltid lära sig något nytt.
Är kul att få träffa så många likasinnade som har samma hobby och intresse.
Att bara få komma lite hem i från och få gör det man tycker om är alltid lika trevlig.
Nu ser vi fram emot nästa träff i mars.
Å i april blir det även en träff i Västervik som vi längtar jätte mycket till.
 
Ha nu en bra dag allihop.
 
Många Kramar
Louise
 


4 kommentarer:

Maria sa...

Vilket gulligt kort! Ja, ibland får mönstren tala för sig själva, det finns ju sååååå många fina mönster på papper, som man vill ta vara på. Fint med rosetten som håller ihop kortet.
Kram!

Galenskap och lite allvar sa...

Hej vännen!

Vilket himla sött kort. Jag har oxå köpt det pappret med de gulliga nallarna, kunde inte låta bli.
Hoppas att allt är bra med dig och vad roligt att det blev en så lyckad träff i helgen.

Kram Veronica

Ann-Charlotte's blogg sa...

Hej vännen!
Åh vad jag gillar nallarna, fint när pappret får komma fram...
Roligt med scrappträffar längtar till våran i mars.
Ta hand om dig!
Kramar Ann-Charlotte

Susy sa...

Så vackert kort och att knyta ihop det, så fint!
Ja visst är det mysigt att träffas och "byta inspiration"med varandra!
Det ska vi göra i april, som jag längtar!!!!!

KRAM SUSY