tisdag 7 maj 2013

Bebis kort och Västerviks träffen


Nu ska ni få se ett av dom korten som jag gjorde förra helgen på träffen i Västervik.
Med detta kortet kom jag på delad första plats med Susanne.
Man fick en uppstämplad bild och sen en färg.
Där efter var det bara att hålla sig till denna färg och bild ;o)
Jätte rolig tävling.
Inte det lättaste men rolig och det är verkligen en utmaning.


Mina dekorationer på kortet. Blommor och en fjäder.
Älskar dessa snurr blommor som jag köpte Live & Love Crafts
En helt underbar butik. 

 
Tror att Nallen är nyfiken på vad som finns i paket.
Kanske ligger där massa scrapsaker vem vet.
 
Önskar er alla en trevlig lång helg.
 
kram Louise

5 kommentarer:

Paula sa...

Åh, denna lila ljuvliga varelse blev ju helt underbar! Sååå snyggt!

Lene sa...

Underbart kort, den stämpel har jag också använd, den är så söt!
Kram Lene

Susy sa...

Detta kort är så fint och du får ihop det så snyggt med blommorna, ME LIKE!

KRAAAAAAAAAAAAAM SUSY

Scrapkonst sa...

Ååååh vad läckert Louise!!! :D Älskade den härliga lila färgen och fjädrarna i dina kort gör att det känns väldigt elegant.. :) Väldigt vackert! Stor kram!

Åsa/asamia sa...

Ett underbart fint kort med söta snurrblommor och fjädern....åååå så fint!