tisdag 28 maj 2013

Bröllops kort


I dag visar jag ett helvitt bröllops kort.
För er som följt mig ett tag vet att jag älskar att skapar i helvitt.
Tycker det blir både stil rent och snyggt.
Denna vikning är en kuvert vikning.
Rosbandet är köpt på Hobbyhärvan.


En enkel stämpel med texten till brudparet.
Utstansad spellbinders som jag sedan stämplat på.
Små vita hjärtan får vara dekoration.
 

 
Ena hörnet på kortet.
En utstansad dies som även är embossad.
 
 
Det papper som man kan skriva sin hälsningar på som ligger i kuvertet.
Har stansat kort sidorna med en stans från Martha Stewarts.
 
 
Baksidan på kuvert kortet som man kan skriva adressen eller något annat på.
Dekorerad med en enkel spets.
 
 
Det var allt för denna gången.
Nu hoppas jag vi kan få lite mer sol och värme är det inte på tiden att den kommer nu.
Eller ska vi få sommar värme direkt detta år.
Ja ja bara det är värme och sol så kan jag ta sommar värme med.
 
Ha det gott och var rädda om er
 
Kram Louise


4 kommentarer:

Susy sa...

Hej min fina vän!
Vilket underbart vackert kort du har gjort, gillar det massor, stilrent och snyggt!

Saknar dig massor min vän!

KRAM SUSY

Annelie sa...

Otroligt vackert bröllopskort, blir ju såå snyggt i enbart vitt!
Å det där rosbandet är ju helt underbart!
Kram Annelie

Majsan sa...

Hejsan min goa vän!!
ÅHH WOOW WOOW sååå underbart vackert!!
Det blir ju såå ljuvligt med bara vitt, kanonsnyggt helt enkelt!1

BAMSEKRAMAR MAJSAN

Chris_P sa...

ÅÅhhh vad fint!! Helt ljuvligt!!