onsdag 2 oktober 2013

Grattis kort modell större


Under sommaren fick jag en beställning på denna vikning men modell större än den vanliga.
Så det var bara att möta om mina vanliga mått och lägga till så det blev större.
Blev fint även i större modell.

 
Bården som håller ihop kortet.
En stor blommar i mitten, fjädrar för att få lite liv i det hela och sen mindre rosor.
 
 
Grattis stämplen.
Tycke det är så fin i sitt typsnitt.
Dekorerad med lite pärlor och små rosor.
 
 
Kortet är här nästan utvikt till fullo men en flik saknas se bilden under.
Kul med lite roliga vikningar.
 
 
Här har vi hela kortet uppvikt som det ska vara.
Den vita lappen kan den som ska ge bort skriva sina rader på.
 
 
Ja det var lite från mig.
På lördag blir det scrapträff i Kalmar igen.
Men det bästa av allt kommer fredagen den 25/10 - söndagen den 27/10.
Då är det äntligen dags för träffen i Västervik som Hobbyhärvan har.
Har du inte varit där så håll koll efter våren träff.
Ska bli så roligt att träffa både dom gamla och nya deltagarna.
 
Ha det gott alla där ute och var rädda om er.
 
Kram
Louise

4 kommentarer:

Ulla sa...

Så fint kort måste pröva på den vikningen också.
Kram Ulla

Majsan sa...

WOOW WOOW VILKET VACKERT KORT!!
Såå snygg vikning och underbart vackra papper!
jisses såå snyggt detta är, du har dekorerad det såå himla snyggt!!
I LOVE IT!!

BAMSEKRAMAR MAJSAN

Unknown sa...

Hej Hej

Å vilket vackert kort :) Jag skulle gärna vilja ha instruktion på kortet om du har det för jag ska göra ett grattiskort ikväll som ska ges bort i morgon och detta skulle passa så fint.
Mvh Anna

Du får gärna maila instruktionen till mig på anna.christ@hotmail.se

Unknown sa...

Hej Hej

Å vilket vackert kort :) Jag skulle gärna vilja ha instruktion på kortet om du har det för jag ska göra ett grattiskort ikväll som ska ges bort i morgon och detta skulle passa så fint.
Mvh Anna

Du får gärna maila instruktionen till mig på anna.christ@hotmail.se