torsdag 7 november 2013

Jul kort


Det här kortet gjorde jag till Dt Pysselbus tävling.
Man skulle skapa efter en skiss samt att det skulle vara jul tema.
Sen utsågs vinnarna av Hobbyhärvans DT team.
Hade turen att komma två med detta kort.
Vann gjorde min vän Anneli med ett helt underbart kort.
 
Cadstock mörk grönt.
Papper Maja design
Har sen använt mig av ganska många olika dies.
 

Här ser ni den fina snöstjärnan som jag delat på och sen satt lite dubbelt av.
Blev lite fylligare och mer effekt.

 
Små söta vantar samt en charm med en ren.
Under ser ni bandet som består av
både att organza band i mitten och så sitter det en vacker spets på varje sida.
 

God Jul stämpel.

 
Älskar verkligen dessa klipp ark bilder.
Så fina och man får en riktigt jul känsla av dessa bilder.
 
 
http://charitystorm.org/fundraisers/emilias-insmaling-for-andra-barn-med-diabetes-varj/

Jag och dottern har startat en insamling till förmån för barndiabetesfonden i hennes namn.
Lär mer om vår insamling på denna sidan.
Vi behöver all hjälp vi kan få.
Tack på förhand.
 
 
Önskar er alla en trevlig dag.
 
Kram Louise

1 kommentar:

Lotta sa...

Hej! Så underbart kort! Och verkligen härlig bild du använt. Lycka till med din utmaning vännen! Såg att du redan kommit en bit på väg. :) Kram Lotta