onsdag 13 november 2013

Nytt Gäst DT uppdag för Moas Pyssel

 
I dag kan ni se mitt nya Gäst DT uppdrag som jag gjort till Moas Pyssel.
Här visar jag bara två smak prov.

Men vill ni se helheten så får ni hoppa över till Moas Pyssel och titta.
På översta bilden är det en metall stjärna och en mörk röd ros.
På rosen har jag lagt på lite glitter så man ska få en riktigt varm känsla.
 

Här ser ni en del av en dekoration.
En vacker ängel med lite guld färg.

Vill ni se resten nu ?
Vad bra hoppa iväg då till Moas blogg så ser du hela inlägget
.
 

http://charitystorm.org/fundraisers/emilias-insmaling-for-andra-barn-med-diabetes-varj/
 
 
Jag och dottern har startat en insamling till förmån för barndiabetesfonden i hennes namn.
Lär mer om vår insamling på denna sidan.
Vi behöver all hjälp vi kan få.

Tack på förhand.
Ha en bra dag.
 
Kram Louise

 

Inga kommentarer: