söndag 23 mars 2014

DT blogg inlägg hos Moa Pyssel

 
I dag blir det ett väldigt enkelt kort som jag visar.
Det är så kul att använda mycket dekoration, spelbinders, dies och mycket mer på kort.
Men många vill bara ha det väldigt enkla.
Snyggt och stil rent helt enkelt.
Vikningen jag gjort denna gång är ett cris cross kort.
Papprena kommer från Maja design.
En vacker rosa spets som jag pryder med pärlor.
I nedersta hörnen så sitter det två rosa hörn.


Modell större blomma samt två charms.
Cahrms är alltid snyggt att dekorerat med.
 

 Stället för en stämpel så använd jag mig av en embossing folder.
Klippte dock ut bar texten.
Men jag kan lova er att hela foldern är så snygg.
På själva texten la jag lite ros glitter lim.


 
I stället för en stämpel så använd jag mig av en embossing folder.
Klippte dock ut bar texten.
Men jag kan lova er att hela foldern är så snygg.
På själva texten la jag lite ros glitter lim.
 
 
Ha en jätte bra söndag och var rädda om er.
 
Kramar Louise
 


1 kommentar:

Ulla sa...

Wow så snyggt.
Kram Ulla