söndag 9 mars 2014

DT uppdrag för Moa Pyssel


I dag bloggar jag åter igen hos Moas Pyssel efter två söndagas uppe håll.
Visar några bilder här och vill ni se mer får ni hoppa in till Moas Blogg och titta.
Storleks mässig är detta mindre än en Lo men större än ett kort.
När jag fick mitt Dt kitt var det jätte många fina saker men jag hade aldrig jobbat med sån här klipp dockor eller vad det heter.
Men efter lite sökande och letande så hade jag fått en idè hur jag skulle göra.
Tanken är att det ska vara en syateljé innehållande diverse saker.
 
 Lite blandat med dies och dekorationer.
Läs mer på Moas Blogg om vad jag använt.
 
 
Egen gjord blomma med en ros i mitten.
Dessa seam binding band kan man verkligen hitta på fina saker med.
 
 
Här är bilden på en av klippdockorna.
Just denna gjorde jag en dress till.
 
 
Dessa underbara vingar är jag helt kär i.
Kan används till så mycket.
Den vackra klipp bilden hittar ni också hos Moas.
 
Ha det nu så bra och var rädda om er.
 
Kram Louise

2 kommentarer:

Ulla sa...

Ett härligt kort med många fina detaljer.
Kram Ulla

Fia73 sa...

Fräckt kort!!