lördag 21 februari 2015

Det är din dag i dag

 
Med detta kort deltar jag i denna månadens utmaning hos Copic Sverige.
Sen jag köpte denna stämpel har både jag och dottern målat en hel del.
Mönster pappret är från en äldre serie hos Maja design.
Använt mig av två olika dies som jag satt runt bilden.

 
Visst är den stämpeln fin.
Men när jag såg den omålad så undrade jag hur den kunde bli så fin som jag sett den när den var målad.
Tänk vad lite färg kan göra.
 
Har använt mig av följande färger.
Hud: E 13 - 11 - 21 - 00
Hår: C 9 - 8 - 7 - 6 - 5 - 4
Tröja: R 37 - 35 - 32
 

 
La en lite bredare spets under och ett vackert band med silver kanter över.
 
 
Stansade ut två retro blommor. Veck bladen på mitten och sen en ros i mitten.
Stansade ut tre blad och satte under.
La lite silver glitter på bladens kanter och rosorna.
 
 
Insidan av kortet.
 
Ha det bäst och var rädda om er.
 
Kram Louise

1 kommentar:

Chris_P sa...

Jättefint!! Underbar stämpel och färgläggning! Tack för du är med och deltar i vår utmaning på CMS.

kram Christina, DT