söndag 15 mars 2015

Studentkort med Moas egen designade stämpel.

 
För ett lite tag sen släpptes dom två första digitala stämplats som är gjorda av Moa pyssel.
Jag ville ju så klart testa och färglägga student tjej.
Kan säga att innan jag började färglägga så vara jag lite skeptisk hur det skulle bli.
Men nu när jag har färglagt den första tycker jag stämpeln är så söt.
Väldigt enkel och stil full.
Är verkligen kul att se hur en stämpel kan förvandlas så mycket med lite färg.
Det bästa med stämpeln är att man behöver inte så mycket mer än själva stämpeln för den har så mycket i sig.
Men det är ju så roligt att dekorera så det blev lite av det med.
I mitten av mönsterpapperet ska jag ut en fyrkant som passade motivet perfekt.
Satte sen motivet på 3-d kuddar så det blir en liten upphöjning.



På ena sidan blev det denna swirl som är dekorerad med rosa bling bling.
och en charm som är en klocka.
 


Lite vackra blommor är ett måste nästan på ett kort.
Dessa blommor är inte så stora utan precis lagom stora och jätte söta.
I mitten har jag satt Gardenia
Dom andra tre små blommorna är Sweetheart Blossom
Samt gröna blad underst.
 

 
Även på denna sidan har jag satt swirlen med ros bling bling.
På denna bilden syns även den andra Swirlen eller om man ska kalla att det är en löv dies.
Dies - Crafts-Too - Entwined  
 
Nu hoppas jag att solen och värmen kommer fram mer och mer för nu vill jag verkligen ha riktig vår.
Ha det bäst och var rädda om er
 
Kram
Louise
 


Inga kommentarer: