måndag 26 oktober 2015

Jag använder fäst produkter från Creativ company



I detta inlägg ska jag visa två produkter som jag använder väldigt mycket.
Dessa två produkter kommer i från Creativ Company.
Dessa produkter använder jag för att fästa olika material med på mina alster.
Den första produkten är dubbelhäftande tejp.
Den finns i 3 olika bredder.
Jag använder den på 6 mm med Artikelnummer: 24651
Den andra produkten jag använder mycket är 3-d kuddar. (Fästkuddar)
Denna produkt finns i 3 olika höjder.
Jag använder mest 1 mm med Artikelnummer: 24697
 och 2 mm med Artikelnummer: 24654


Här ser ni den smala tejpen och den jag då ofta använder som är på 6mm.


Denna ask gjorde jag för ett bra tag sen och här använder jag både tejpen och fästkuddarna.
Den pappask jag har använt mig av hittar ni hos Creativ Company.
den har Artikelnummer: 264771


Här ser ni ena sida på asken.
Å vad använder man denna ask till då?
Den är inte jätte stor utan ganska lagom form både för godis, pengar, presentkort mm.


Asken sett upp ifrån.
Å glöm inte att dekorera asken inuti med.
En vacker insida är alltid uppskattat. 
Kan varmt rekommendera både tejp, fästkuddar och ask.

Önskar er alla en jätte bra dag.

Kram Louise



1 kommentar:

Karin sa...

Hej, det var ett tag sen jag kikade in här. Bloggar ju inte så flitigt längre ... Så mycket fint du gjort. Det var läckert med kupan på asken!
Ha det bra,
kram Karin