onsdag 27 januari 2016

Revolution Makeup Ultra Eyeshadows


Hej på er
Nu tror ni väl att ni har kommit fel när det i dag handlar om smink?
Nä då ni har kommit helt rätt.
Jag har fått den stora äran att bli en av dom utvalda att testa det nya smink märket
Makeup Revolution som Nordcifeel har tagit in.
 
Första gången jag kom i kontakt med detta märke var på Mallorca i somras när vi var där.
Min första tanke både då och nu när jag fick mitt paket är
Hur snyggt och lyxigt det ligger paketerat.
Här har dom inte sparat på krutet.
Både asken och själva smink boxen håller hög klass.
Jag personligen tycker även det är viktigt att det ser snyggt ut.
 
Den produkten jag fick var
Den består av hela 32 pigmentrika ögonskuggor.
Mix av skimrande och matta skuggor.
Här kan du hitta en färg till både vardag och fest.
 
Ska bli jätte roligt att få prova dessa färger.
Kommer mer ilägg om detta när jag väl provat det.
 
 

 
Vad r då Nordcifeel?
Det är ett seriös företag som säljer skönhets artiklar.
Har beställt där i från många gånger och alltid varit lika nöjd.
Man får sin beställning väldigt fort så det är inget man behöver väntat på i flera dagar.
Tycker att företaget har bra utbud och bra priser.
 
Nu får ni vänta på nästa inlägg för att se vad jag tycker om produkten när jag använt dom.
 
Ha det gott
 
Kram Louise

Inga kommentarer: